الرئيسية » , » بالفيديو مرتضى منصور لباسم يوسف يا ابو مؤخرة كبيرة ويعلن رقم امة على الهوا

بالفيديو مرتضى منصور لباسم يوسف يا ابو مؤخرة كبيرة ويعلن رقم امة على الهوا

فى وصلة جديدة من السباب بين باسم يوسف ومرتضى منصور مرتضى منصور لباسم يوسف يا ابو مؤخؤة كبيرة يا ابن نادية
جبت اسمى وانا جبت اسم امك .. ويعلن رقم هاتف والدة باسم يوسف على الهواء مباشرة

اليكم التفاصيل
-->


استكمالا للقصة المتوقع ان تكون كبيرة بينهما  مرتضى يسب وباسم يرد مرتضى يسب وباسم يستفذ مرتضى
 واخيرا مرتضى يسب باسم يوسف  ويقول عنه على الهواء

مين العرص يابو مؤخرة كبيرة جبت اسمى وانا جبت اسم امك .. ويعلن رقم هاتف والدة باسم يوسف على الهواء مباشرة

مرتضى منصور لباسم يوسف : ايامك سودة معايا يابن نادية يالا فاكرنى عمرو دياب ياحتة عيل يابو حواجب

مرتضى منصور لباسم يوسف  ان كل راس مالك حواجب ومؤخرة

مرتضى منصور سنة 77 انا كنت وكيل نيابة وباسم امة بتحذق علشان تجيبة

مرتضى مننصور لباسم يوسف كنت فين يلا لما ضربت ذكى بدر ومستشار نتنياهو بالجزمة

مرتضى منصور: باسم يوسف ما بيعرفش ينام من غير بامبرز


-->

1 التعليقات:

  1. أين الفيديو و الا هو تأليف من أهاليكوا و خلاص عشان تشعللوها

    ردحذف

أفلام أجنبي

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الترجمة

Test Footer 2